wtorek, 30 lipca 2013

KolorujeMY

KolorujeMY
   O tej akcji dowiedziałem się zaledwie godzinę temu, jednakże, gdy mniej więcej zapoznałem się z nią, postanowiłem przynajmniej trochę pomóc. O co chodzi? - może od tego zacznę. KolorujeMY to akcja wspierania domów dziecka. Takie domy są remontowane, a dzieci przynajmniej odrobinkę szczęśliwsze. Moja prośba? Podawajcie link dalej. Nieważne, czy skopiujecie go i wkleicie gdziekolwiek w komentarzu, tudzież blogu(jeśli takowy posiadacie), czy obszernie go skomentujeciez i zachęcicie. Zawsze się ktoś zainteresuje, choćby była to jedna osoba. Kto pomaga? Dużo osób, nie sposób ich zliczyć. Nawet my - blogerzy, czytelnicy. Co nam z tego? Satysfakcja z niesienia pomocy i wiedza, że COŚ robimy, a nie jak nasz rząd - część ważnych spraw ignorujemy. To tyle z mojej strony, a was jeszcze raz proszę: Przekażcie link do fanpage "Kolorujemy" dalej.


Szczególne podziękowania dla Alina Ż, dzięki której dowiedziałem się o całej akcji, oraz dla Kishin K i Szyszka PL którzy również nie pozostali na to obojętni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz